ServiceAnmälan

Serviceanmälan
(Ej akuta fel anmäls på nedanstående länk.)

  Länk till Serviceanmälan 

(ett nytt fönster öppnas där du kan logga in dig)
 
Företag: Du måste vara registrerad som kontaktperson för företaget. Det gör du genom att första gången maila dina kontaktuppgifter till oss. (info(at)stadskarnan.se)
 
Privatperson: Du loggar in med mobilt Bank-ID.


Viktig Information om serviceanmälan
Normalt tar det ca 1–3 arbetsdagar innan felet åtgärdas beroende om underleverantörer/hantverkare behöver anlitas.
Vid helgdagar/semestrar kan det gå ytterligare några dagar. 
Notera att vi endast utför det arbete som vi har fått in en serviceanmälan om.
Gör en serviceanmälan per ärende, om du har flera ärenden. 

Med akuta fel avses fel som kan orsaka skador på person eller fastighet/egendom. 
Anmälan av akuta fel görs på 035-10 48 50 även efter kontorets öppet tider, följ instruktioner i meddelandet, felaktiga anmälningar, som Ej är akuta, via jourtelefonen, kan komma att debiteras.
Vänligen respektera detta!
 
Serviceanmälan drivs i samarbete mellan Stadskärnan och Bra Bostad.